Delivery manager
Vi har ekstremt travlt i leveranceafdelingen og søger derfor efter en projektleder, der kan sikre at alle projekter bliver løst og leveret.
Om jobbet
Som delivery manager hos LeadDoubler bliver du leder af vores leveranceteam og får selv kundeprojekter du selv kommer til at stå for.
Du kommer til at samarbejde med resten af leveranceteamet om at levere de løsninger vi laver til vores kunder.
Dit ansvar som delivery manager bliver at
- Sikre at kundeprojekterne bliver implementeret og bliver en succes for vores kunder
- Kommunikere direkte med vores kunder
- Konfigurere vores software vha. vores online kontrolpanel
- Lede og delegere opgaver til resten af leveranceteamet
Når du søger jobbet forventer vi at du
- Taler og skriver flydende dansk
- Har erfaring som projektleder og kan lede et team
- Er stærk til officepakken
- Gerne har erfaring fra marketing
Succes i jobbet kræver
- At du er passioneret for at sikre at alle projekter bliver leveret til tiden
- At du er entusiastisk og kan trække andre med dig
Hos LeadDoubler kommer du til at opleve
- At vi sælger en platform, der er ledende på globalt plan
- At en del af vores kunder opsøger os
- At teamet er dedikeret, ambitiøst og arbejder i et højt tempo
- At du bliver en central spiller i en virksomhed i stærk vækst
- At der er ekstremt kort fra idé til implementering
- At du får adgang til en omfattende international kundekreds og et fantastisk produkt, der hver dag bruges af virksomheder i alle størrelser i Tyskland, Holland, Danmark, England, USA, Saudi Arabien og Canada.
Softwaren
LeadDoubler er en platform, der gør det enkelt at bygge og lancere online beregnere, quizzes, tilbuds- og rapportgeneratorer og fuldautomatiske salgsmaskiner. Det bruges af virksomheder i et utal af brancher såsom banker, forsikringsselskaber, leasingselskaber, konsulenter, håndværkere, industrivirksomheder og mange andre.
Med LeadDoubler har vi skabt en platform, der giver vores kunder:
- Kvalificerede leads genereret direkte fra Facebook, Google eller messer
- Professionaliseret dialog med potentielle kunder og mere salg
- Automatisering af deres forretningsgange
Virksomheden
Vi har kontor i Nyråd ved Vordingborg. I virksomheden er der 9 ansatte. Du kommer til at arbejde fra vores kontor i Nyråd.
Spørgsmål kan rettes direkte til den administrerende direktør Morten Matras, der kan kontaktes pr. email: morten@leaddoubler.com eller telefon: 61 71 11 03.
Interesseret
Send en ansøgning til morten@leaddoubler.com
Hvis du er usikker på om du har hvad der skal til kan du tage vores uforpligtende test
Start med at teste dig selv.
Om LeadDoubler
- 13 ansatte
- SaaS virksomhed
- 4 navngivne produkter
- Kunder i USA, Canada, Holland og Danmark
- Kontor i Nyråd ved Vordingborg (1 time syd for København)
Historie
Virksomheden er startet som en IT konsulentvirksomhed i 2005. I 2011 blev LeadDoubler platformen lanceret. I dag er al fokus på udvikling og salg af produkter bygget vha. platformen.
Om produktet
Med LeadDoubler er det ekstremt enkelt at lave et Excel regneark om til en online beregner eller test – gerne integreret med eksterne datakilder og CRM.
Vi har pt. fokus på at sælge:
- Salgsprisberegner til ejendomsmæglere, så de kan få potentielle boligsælgere i dialog
- Tilbudsgenerator, så sælgere enkelt kan regne en pris og lukke en ordre direkte via en iPad – hos kunden
- Leadgenererende prisberegner til SoMe og hjemmeside
- Rekrutteringstest til virksomheder, der er træt af at læse hundredevis af jobansøgninger
Ledelsen
Virksomheden ledes til dagligt af Morten Matras. Ledelsesstilen giver frihed under ansvar og med høj grad af selvbestemmelse.
Ambitionsniveauet er højt og den tekniske afdeling leverer løsninger ekstremt hurtigt.
Interesseret
Send en ansøgning til: morten@leaddoubler.com
Usikker på om du kan blive en god Customer Success Manager hos LeadDoubler?
Start med at teste dig selv.