Hvor loyale jeres kunder er betyder rigtig meget for jeres bundlinje.

Får I jeres kunder til at blive hos jer bare et år mere kan jeres overskud være radikalt bedre.

Vi har med udgangspunkt i beregningen af en kundes livstidsværdi (customer lifetime value) lavet en beregner, i kan bruge til at sætte spot på hvor vigtige jeres kunder egentlig er.

Kundeloyalitetsprogrammer kan hjælpe jer med at styrke jeres forhold til jeres kunder og hjælpe jer med at fastholde dem længere.

Disse kan indeholde rabatter, men også bare indeholde snedige måder at få tidlige advarsler, når kunder er på vej væk. Ved I når en kunde er i farezonen for at forsvinde fra jer kan I sætte ind med lige den ekstra service, der får dem til at blive.

Med LeadDoubler kan I for eksempel lave jeres helt egen lille kundeloyalitetsprogram. I kan sætte den sammen så den matcher jeres specifikke behov og integrere den med jeres øvrige systemer.

  • Automatiser udsending af kundeevaluering pr. mail efter hver modtaget betaling
  • Bliv advaret automatisk, hvis en kunde er kritisk i sin evaluering
  • Saml alle data og analyser dem for at finde svage punkter i jeres service
  • Lad jeres kunder lave deres egne beregninger før nye køb for at måle, hvor I skal sætte ind med lidt ekstra

Start med at beregne hvad det vil betyde for jer at holde 1 år længere på jeres kunder.

Kontakt os med det samme for en snak om hvordan vi kan hjælpe jer med at få jeres kunder til at blive lidt længere…